Då var jag här igen.

Hej alla.

Då var man tillbaka med uppdatering på min tillvaro.

Så vad har hänt sen sist? Moss är 8 månader och jag har både hunnit ha en tjej och bli singel igen. Tråkigt nog.
Just nu sitter jag i Skellefteå i en källare på firman, sitter här och funderar på mitt liv i och med att de inte finns så mycket annat göra här då man inte jobbar.

Tänkter inte berätta allt heller, finns ingen anledning till det. Vill mest skriva av mig så jag får mina funderingar från skallen.

Kan börja med att säga att de är otroligt tråkigt att vara "ensam" igen. Har haft VÄRLDENS finaste tjej och tycker om henne OTROLIGT mycket fortfarande, men vägar korsas och vissa går bredvid varandra väldigt länge. Så var de dock inte nu, men har fått otroligt fina minnen och upplevelser som jag kommer bära med mig hela livet. För om du läser de här så ska du veta att du ÄR världens finaste tjej, du är precis så jag vill att en tjej ska vara. Hoppet är de sista som lämnar en eller hur? :)

Till resten av mitt liv då?

Just nu jobbar jag igen, var ett tag sen. Sist jag svetsade var i julas nångång. Så är inte så bara just. Men man får vara noga och ta de lugnt.

Tappade suget att skriva nu. Kanske uppdaterar i morgon.

Mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback