Torsdag - Bättre, men inte bra.

Hejsan alla.

Idag har jag varit på bättre humör, men inte bra. Det gör mycket att jag bara får komma från min lgh så blir jag på bättre humör. På skolan gick de väl bra, men jag är rätt säker att jag klara sista uppkörningen på torsdag nästa vecka. Hoppas jag inte behöver äta upp det bara om jag bommar.

Kan som inte se vad jag skulle bomma på, sfäriska porer kanske, eller en klantig kantbom, men om jag kantbommar tar jag och hänger mig i traversen på skolan. Så vi får hoppas på de bästa.

Annars har dagen varit bra, har suttit på MSN som vanligt och pratat.

Nu vill jag bara tatuera mig, om min bror skulle kunna skynda sig att lära sig skugga nån gång så jag kan börja fylla armen. Ska göra typ nått sånt här.




Veckans låt är en gammal goding: Papa Roach - Scars

Nu får det räcka för idag.

Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback