Söndag -

Hur gammal är du om fem år ? 28 år

Vem spenderade du minst två timmar med idag ? Mina tankar

Hur lång är du ? 194 cm

Vilken var den senaste filmen du såg ? Beck - Japanska målningen eller nått sånt

Vem ringde du senast ? Jocke, men han var så jävla bakis så han sa bara "Mmm"

Vad var det senaste sms:et du fick ? Kan säga att jag fick det från Johan och att jag inte kan skriva vad det stod, för er läsares skull.

Föredrar du att ringa eller smsa ? Beror på.

Är dina föräldrar gifta/skilda ? Inte ens gifta

När såg du din mamma senast ? Igår (Lördag 5 jan- 08)

Vad har du för ögonfärg ? Grön med nån mer färg.

Vilken tid vaknade du idag ? Vid elva typ

Vilken är din favorit julsång ? So this i Christmas - John Lennon

Vilket är ditt absoluta favoritställe ? Hemma hos Mamma

Vilket ställe vill du minst vara på ? I min lgh på julafton -07

Hur många syskon har du ? 2 och 2 st "ingifta" och 1 st ickebiologiska (Johan)

Vart tror du att du kommer vara om 10 år ? Förhoppningsvis inte kvar i Kalix och vara lycklig och ha 1 barn.

Vad var du mest rädd för på nätterna när du var liten ? Att bli ensam när jag blev stor :(

Vad var det senaste som fick dej att verkligen skratta ? Johans sjuka humor.

Hur stor är din säng ? 160 tror jag

Har du en bärbar eller en stationär dator ? Stationär

Sover du påklädd eller naken ? beror på, ibland naken, ibland boxer och ibland på superfyllan med jackan på.

Hur många kuddar sover du med ? 2-3 st

hur många län/kommuner har du bott i ? 2

VIlka städer har du bott i ? Sthlm, Kalix, Sangis

Föredrar du skor, strumpor eller barfota ? Strumpor

Är du en social person ? Absolut

Vad var det senaste du åt ? Te och mackor

Vilken är din favorit glass ? All glass

Gillar du kaffe ? Jo

Vad dricker du på morgonen ? Thé

Sover du på en speciell sida av sängen ? Sover ensam så har hela sängen för mig själv.

Kan du spela poker ? Ja då.

Gillar du att mysa ? Jo, med rätt person. ;)

Har du några tvångstankar ? ibland

Känner du någon med samma födelsedag som dej ? Jo min farbror.

Vill du ha barn ? Jo, 2 st.

Pratar du några andra språk ? Engelska

Föredrar du baren eller dansgolvet ? Baren, men överkonsumtion av baren leder till Dansgolvet och min berömda dans.

Vad spenderar du helst dina pengar på ? Mina nära och kära, ibland.

Använder du några smycken 24/7 ? Nej.

Vilket är ditt favorit program ? Heroes

Kan du rulla din tunga ? Ja

Vem är den roligaste person du känner ? Johan

Sover du med mjukisdjur ? Nej nej nej

Vilken ringsignal har du ? Black Glover - Young Buck

Har du fortfarande kläder sen du var liten ? Vet fan inte, har mina första skor kvar. Raknas det?

Flirtar du mycket ? Beror på.

Kan du byta olja på en bil ? Självklart, jag är ju en Karl :P

VIlken var den senaste bok du läste ? The Game - Neil Strauss

Dansar du i bilen ? Nej, har ingen bil

Vilken radiostation lyssnade du senast på ? Bandit

Vad var det senaste du skrev ner på ett papper ? Nå nummer

När var du sist i kyrkan ? När William döptes

Vem var din favorit lärare i skolan ? Krippan

Hur länge har du tältat som längst ? 2 veckor

Vem var den senaste personen som gjorde nånting extra för dig? Harry Johansson



PS: Du är finast bara så du vet. ;-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Marcus och tack så mycket, jo jag tror oxå att det är viktigt att tänka på positivt så nu ska jag göra det :) hur är det med dig då?? haft en bra jul?? kram kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback