Onsdag - Sånn där konstig dag.

Hejsan. Idag är en sån där dag, där funderingarna har flödat sen man vakna. Känner mig kluven i hur allt är. Hatar när jag inte har koll på läget i mitt liv. Har så mycket funderingar så hade kunnat skriva flera sidor här, men jag håller dom för mig själv för tillfället. Min dag idag har varit tråkig.

Sjuk idag med och då blev det ingen skola. Kan vara därför jag är lite nere också. Sitta ensam i min lgh är inte speciellt kul. Och visst MSN i all ära, men det blir rätt tråkigt det med. Blir så opersonligt på nått sätt. Har iaf varit ut idag, var ner på Coop och handla lite mat.


Jag måste allvarligt ta tag i saker nu. Annars kommer jag vara kvar och trampa på samma ställe om 1 år. Och jag orkar verkligen inte med det.

Hatar mina "fortfaranden". Ska de alltid vara så svårt?


Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback