Tisdag - De är segt idag

Tjenare alla.

Idag försov jag mig skolan som vanligt (Måste fan bli bättre). Vet inte hur det är med mig och mornar, men jag måste vara bland dom mest morgontrötta människorna i världen. Hur som helst så kom jag iof inte så jätte sent till skolan typ 30 minuter.

Sen är jag officiell hundvakt/lillebrors vakt nu när mamma är i Borlänge hos Mormor och morfar eftersom mormor fyller år imorgon. Saknar dom väldigt mycket och har dåligt samvete för att jag inte pratar med dom oftare. Jag menar dom blir ju inte yngre och jag vill inte stå där igen som jag gjorde på farmors begravning och önska jag hade pratat mer med mina mor och farföräldrar, men de är en annan tid nu, man är vuxen (eller iaf försöker) man har mindre tid men mer pengar (hoppas jag). Eftersom man varken har tjej eller barn så har man väl mer tid, så ska jag försöka hälsa på Mormor och morfar så ofta jag kan när jag är ledig. Det är dom FINASTE som finns, gud vad jag saknar dom när jag tänker efter...

Till nuet då.

På fredag ska Marcus preliminärt köra upp licensen på MMA (Svart Pinne). Får se hur det känns, går säkert bra, men känner mig kanske sämre pga att det gick dålgt sist, fast jag klara det. Men klarar jag det så blir jag riktigt glad, då ska det jobbas nå så förbannat.

Då fick jag skrivet ner lite tankar.

PS: Den där konstiga magkänslan att nått inte står rätt till med är kvar fortfarande, men det är nog bara jag som överreagar på bagateler som vanligt. Hoppas det iaf, för om det skulle vara så som det känns så är det för jävligt att det alltid ska hända mig!

Hur som helst...

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida i kallt ume

Så du är också en bloggis :) fast jag e rätt rookie :)

2007-11-28 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback