Söndag - Härligt

Idag är då söndag. det är en riktigt skön dag, inget jobb, ingen skola bara ta de lugnt.

Blev inte så mycket sömn igår, först var jag hos Danne.N och där de spelades poker men jag var inte, kom lite sent så jag orkade inte vara med. Så jag fick spela lite NHL 08 mot Lingen, bäst av 3 matcher slutade med 2-1 till Lingen efter att han vann med 1-0 första matchen när jag Detroit och han var Anaheim, nästa match ställdes Linköping HC mot Mora där jag vann med Linköping med 4-3 om jag inte minns fel, sen blev de än spännande match mellan Sverige och Kanada där kanada vann med 2-1.

Sen blev det fotboll på tv vilket sög eftersom Sverige ställer upp med Anders " Grin-olle" Svensson och Daniel " Överskattad nr 2" på mittfältet mot Cesc Fabregas och co och dom måste ha skrattat åt oss i omklädningsrummet!! hhahahah fy fan. 2-0 i halvtid och jag slängde in handduken och åkte hem för att försöka ladda inför UFC galan som började 04:00 på tv4sport.

Dock orkade jag bara se 3 fighter sen blev jag för trött.

Annars i mitt liv är allt på topp just nu.

Nu försvann motivationen att skriva nå mer :D

Hade så bra alla!

/ Marcus

Veni, vidi, vici - Gaius Julius Caesar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback