Torsdag - trött/less

Hejsan..


Humöret kan svänga ordentligt här hos mig..

Gud va less jag blir folk som lovar saker och sen glömmer bort det, eller kanske till och med skiter i det, vad vet jag... Men man vet väl vilka som står där vid sin sida den dagen man har problem och vilka man kommer stå bredvid när dom har problem.

Verkar som jag hade rätt trots allt... Typiskt

Johan, du är bäst! En som alltid lyssnar och har bra svar! Love you Bro!

Då till min dag. Har varit på Billerud hela dagen, men blev ingen svetsning, var lite osäker när jag inte hade svetsat så tunna rör, och det skulle vara klar kl 15 och de tar ett tag att repa ett hål som man bränner :D
I morgon är man ledig! Skönt. Sova ut, städa och träna står på listan, sen kommer Johan till Kalix och blir väl kanske umgås med han.. Maybe!

Hade det bra alla !


Bros before (censur)!
:D

Kommentarer
Postat av: Gissa vilken Ida

"Bros before hoes", käre du? ? ?

2007-12-14 @ 17:12:40
Postat av: Ida Igen

förresten så var det nåt fika du sku bjuda mig på för hundra år sedan när jag var uppe. men de kaksmulorna har lyst med sin frånvaro.. dock jul snart så ;)

2007-12-14 @ 17:16:24
Postat av: Marcus

Förlåt för mitt språk. Nu är de ändrat..

Ska bjuda på fika men måste baka först :D

2007-12-14 @ 20:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback