Tisdag - Billerud idag, imorrn Luleå Kraft.

Hejsan alla.

Idag har jag varit Henri till Billerud på praktik, riktigt rolig att se hur det funkar utanför svetsbåset på skolan. Känner mig rejält taggad för att börja jobba nu, hoppas det blir YIT vore grymt skönt om det blev så.

Hoppas alla andra bitar faller på rätt plats i mitt liv nu också, men det känns bra, livet är verkligen på topp just nu, är länge sen jag varit på så här bra humör. Och då är inte allring bra ska sägas, men ändå är jag rätt lycklig med mitt liv just nu. Helt fantastiskt!

Kan bero mycket på att jag äntligen börjat träna med Steffe, och det känns toppen att dra till gymmet varje dag och kunna fylla ut dagarna och slippa sitta vid den här jävla datorn!

Det här blomman ger er alla som känner att ni förtjänar den.
image2


Nu vill jag säga God Jul på er alla och hoppas ni får en underbar jul.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback