Måndag - Rätt fint är de nu.

Hejsan alla.

Hoppas helgen har varit trevlig och att ni haft kul. Själv så har jag umgåtts med min icke biologiska bror Johan som är här uppe från sthlm nu. Otroligt kul att han är här.  Det började med att vi skulle och spela poker hos hans bror men det sluta med att vi blev rätt fulla osv :D

Lördagen var återigen poker på schemat denna gången hos Jonas och Hanna. Kom på delad första plats och inkasserade en vinst på 400kr och då tyckte jag att jag gott och väl kunde följa med ut på krogen lika gärna :D

Söndagen var mest en plåga i seghet och baksmälla. Hade iaf en fin pratstund med en vän från Sthlm under dagen.

Men men, uppdaterar mer under veckan.

Hej då alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback