Fredag - Dagen före!

Hejsan.

Idag så har man inte gjort mycket legat och dragit sig till kl 11 eller vad den var, då var de dags att springa ner och köpa frukost så vi fick i oss nån mat :D
Har haft besök igår, är så fint när du är här... Saknar dig redan. :(

Sen så blev det operation ALKO!
Ringde min wingman Johan och hörde när vi ska åka dit, men då visade det sig att han redan hade sprit, hans mamma hade köpt åt han. Men jag och Steffe var fast beslutna att ta oss till våra grannar i öst, för den fina och speciellt billiga spriten. Har ingen bil och Steffes soppaslukande 240 var inget alternativ att köra dit, så jag ringde min kära mor och fråga om jag fick låna hennes bil och de fick jag, men de visa sig att hon var precis hemkommen från just Haparanda.

Men vi tog bilen och körde österut på den mörka vägen, och första stoppet blev Sangis, där blev en chokladkaka och en dricka och sen åkte vi vidare.

Det blev 2 Suomii Viina och en Bols blue nånting :D
Så nu klarar man sig kanske till juldagen iaf. :D

Men imorrn smäller det, fest hos mig och om jag räknat helt rätt så det 14 pers som kommer, hur ska vi få plats alla? De är frågan.

Och fy fan hur det kommer se på söndag! FY!

Jaja. Så har min dag sett ut iaf.

PS: Blev ingen träning idag, nån var för bakis.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback