Kväll igen....

Godkväll mitt herrskap.

Få se nu, hur min dag vart? Gick upp vid 15:14 någon gång efter det att blivit ned ringt hela morgonen var jag på ganska dåligt humör, gick runt här i min ensamhet i mina gamla Sangis AIF shorts och var mig själv i ren allmänhet.

Är i en fas i mitt liv där jag funderar mycket, funderar på mitt liv. Vad jag ska göra med det. Får se vad som händer. Hoppas det blir nått av det.

Nu står det still i skallen, vet inte vad jag skriva, kanske är just därför jag aldrig riktigt orkat skriva... Idag var det iaf fotbolls träning, gick väl sådär har lirat anfallare och försvarare som jag är kass på (har jag märkt nu), men idag lirade jag mittfält och där känner jag mig mer hemma. Men en sak kan jag ärligt säga min kondition är RIKTIGT dålig, efter 1 år i sthlm med jobb, fest, jobb och fest. Så det blir nog att rikta in sig på att lira med "B" laget i sommar, får se. Ska jobba imorgon, bara 2 timmar dock, sen ska jag till mamma och umgås lite har inte vart där på hela veckan.

Jag vet fan inte vad som håller på och hända i mitt liv just nu, känns som att allt faller mig ur händerna, som att jag inte har kontroll på situationen. Inte så att jag inte betalar mina räkningar, för det gör jag. Men allt annat, vänner, jobb, planering allt känns bara kaos just nu. Som att jag lever i ett ekorrhjul, går upp, äter, driver runt, och sen slutligen sover. Får smått panik. Saknar en vän som har flyttat till sthlm, en människa som förstår mig utan att jag behöver säga vad det är.  Måste ringa han imorgon och se att han lever.

Godnatt alla.

M.Sundström

"En klok man skapar fler tillfällen än han finner." - Francis Bacon

Kommentarer
Postat av: Minna.

upp med humöret sunshine :)

2006-04-27 @ 21:59:50
Postat av: Joel

Mackan! Det är då ingen livskris, det är bara ett steg i livet? Vet precis hur det känns - men - se det från det goda istället. Och kom för fan ner hit snart och säg HEJ.

Take care - bruur!

Postat av: mohahaha

fan blir lite blöt i öget..... men jag klara mig nog från bli röd under dom... puss puss du kommer på något snart du är bra på

2006-05-05 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback